Oleje Quicksilver

Quicksilver najlepszy olej do twojego silnika

Masz silnik Mercurego lub Mercruisera? Zastanawiasz się jakich olejów silnikowych i  materiałów eksploatacyjnych użyć? Na forum internetowym piszą, że olej X czy Y jest dobry? Po co się zastanawiać i testować na swoim silniku niesprawdzone rozwiązania? Mercury również w tym aspekcie zatroszczył się o Wasze silniki. Stworzył pełną paletę materiałów eksploatacyjnych dzięki którym Wasze silniki będą pracowały długo i bezproblemowo.
Zestaw materiałów jest kompletny zaczynając od olejów silnikowych Quicksilver do silników dwu- i czterosuwowych , poprzez oleje przekładniowe Quicksilver, oleje hydrauliczne Quicksilver, smary Quicksilver, różnego rodzaju dodatki do paliwa Quickcilver, środki konserwacji wewnętrznej i zewnętrznej Quicksilver, środki czyszczące, a na podkładach i lakierach Quicksilver kończąc.

Oleje Quicksilver do siników dwusuwowych

Inżynierowie Mercurego polecają 3 oleje.

Podstawowy olej do silników dwusuwowych: Premium TC-W3®.

Wysokiej jakości skład pozwala chronić wewnętrzne elementy współpracujące silnika. Zapewnia bardzo dobre smarowanie w każdych warunkach pracy od bardzo niskich temperatur nawet -25*C, aż do ekstremalnie wysokich. W składzie olejów Quicksilver znajdują się również dodatki antykorozyjne, które zabezpieczają wnętrze silnika. Stosowanie tego oleju do dwusuwowych silników marynistycznych pozwala utrzymać pełną wydajność silnika oraz bezproblemowy rozruch.

Nasze doświadczenie serwisowe pokazuje, że nie są to puste słowa. Wielokrotnie spotkaliśmy się z sytuacjami kiedy użytkownicy silników stosowali przeróżne oleje od reliktów z poprzedniej epoki po oleje do wyczynowych wysokoobrotowych silników dwusuwowych. Niestety ani jedne ani drugie nie spisywały się dobrze. Zdarzało się, że silnik nie chciał odpalać lub stawiał „zasłonę dymną”, a powód znikał dosłownie z chwili na chwilę po wymianie oleju.
Często spotykamy się też z opiniami, że jak oryginalny to drogi. Otóż nie! W naszym SKLEPIE MOTOROWODNYM można przekonać się, że cena nie jest wygórowana, a stosowanie oryginalnego oleju daje gwarancję bezproblemowej pracy i odpalania silnika.

oleje quicksilver poleca speedmax

Olej silnikowy Quicksilver Premium TC-W3® polecany jest przez Mercurego do silników małej i średniej mocy, również do silników marinistycznych innych marek, skuterów wodnych i pilarek dla których producent wymaga oleju zgodnego z normą TC-W3®, które olej Quicksilver spełnia z nawiązką.

Olej dostępny jest w opakowaniach 1l., 4l., 10l., bądź beczce 208l.

Olej do silników dwusuwowych – QUICKSILVER  Premium TC-W3® PLUS

Olej premium plus zapewnia znakomite smarowanie, ochronę antykorozyjną oraz dzięki najwyższej jakości dodatkom minimalizuje osadzanie się różnego rodzaju nagarów dzięki czemu utrzymuje wnętrze silnika w doskonałym stanie i czystości.

Dedykowany do silników średniej i dużej mocy, silników dwusuwowych zasilanych wtryskiem paliwa EFI.

Olej dostępny jest w opakowaniach 1l., 4l., 10l., bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Kolejny z grupy do silników dwusuwowych to Olej Quicksilver DFI

Przeznaczony do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa takich jak Mercury OptiMax.

Dzięki najwyższej jakości komponentów minimalizuje zużycie silnika, minimalizuje osadzanie się nagarów, zabezpiecza antykorozyjnie wnętrze silnika oraz utrzymuje w doskonałym stanie układ wtryskowy

Olej dostępny jest w opakowaniach 4l., 10l., bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Oleje Quicksilver do silników czterosuwowych

Najlepsze oleje silnikowe i przekładniowe

Mercury nie pozostawił samych sobie również użytkowników silników czterosuwowych.

Pierwszy olej to mineralny olej Quicksilver 10W-30 do silników benzynowych.

Specjalny zestaw dodatków powoduje, że olej Quicksilver 10W-30 w pełni chroni i zabezpiecza, a przez to przedłuża żywotność silnika. Olej dedykowany do silników zaburtowych małej i średniej mocy, które nie są eksploatowane w wysokich temperaturach.

Spotykamy się z pytaniami lub nawet twierdzeniami, że silniki zaburtowe można zalać olejem silnikowym samochodowym – otóż NIE!

Zdarzają się również pytania lub nawet zlecenia na znalezienie pęknięcia bloku czy głowicy, ponieważ w oleju klienci stwierdzają obecność wody.

Otóż w przypadku 99% powyższych zleceń czy pytań jest właśnie zastosowanie oleju silnikowego SAMOCHODOWEGO. W skład specjalnego zestawu dodatków olejów Quicksilver wchodzi dodatek zmniejszający higroskopijność oleju czyli zdolności do pochłaniania wilgoci z otoczenia. Tak więc najczęściej nie pękają bloki czy głowice, tylko olej pochłania wilgoć z otoczenia.
Oszczędności? Cenny oleju w naszym sklepie pokazują, że oszczędności nie ma, a jeśli jest to tak minimalne, że degradacja silnika jest o wiele kosztowniejsza niż wartość oszczędności przy zakupie oleju. Nie kalkulujemy to w ogóle wartości robocizny serwisu, materiałów serwisowych i CZASU przestoju łodzi, którego w sezonie NIE MA!

Olej dostępny jest w opakowaniach 1l., 4l. bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Drugi to mineralny olej Quicksilver 25W-40 do silników benzynowych.

Specjalny zestaw dodatków powoduje, że olej Quicksilver 25W-40 w pełni chroni i zabezpiecza, a przez to przedłuża żywotność silnika.

Olej dedykowany do silników zaburtowych i stacjonarnych, które są eksploatowane w wysokich temperaturach, a nie niższych niż 4*C.

W tym przypadku tak samo jak w przypadku olei do silników zaburtowych spotykamy się z teoriami, że skoro do łodzi wstawiony jest zmarynizowany silnik samochodowy to można stosować ole samochodowy – otóż NIE!

Podobnie jak wyżej spotykamy się z wodą w oleju pochodzącą z otoczenia lub też ze spadkiem mocy silników. Otóż klienci chcąc dla swojego silnika jak najlepiej zalewają go olejami syntetycznymi klasy 0W czyli bardzo rzadkimi. Silniki przez to nie uzyskują odpowiedniego ciśnienia oleju, a w konsekwencji sterownik obniża moc silnika, żeby zabezpieczyć go przed zgubną pracą z niewystarczającym smarowaniem.

Tak więc po raz kolejny okazuje się, że oszczędności są tylko pozorne.
Sprawdzone i często tańsze rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki – w naszym sklepie – pod postacią oryginalnych olei Qucksilver jak i oryginalnych części Quicksilver.

Olej dostępny jest w opakowaniach 1l., 4l. bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Trzeci to pół syntetyczny olej Quicksilver 25W-40 do silników benzynowych.

Ulepszona formuła podparta bazą syntetyczną pozwala jeszcze lepiej smarować, zabezpieczać i czyścić wnętrze silnika przez co jeszcze bardziej wydłużyć jego żywotność.

Olej dedykowany do silników zaburtowych i stacjonarnych, które są eksploatowane w wysokich temperaturach, a nie niższych niż 4*C

Wszystkie powyższe opowieści autentycznej treści adekwatne są i w tym przypadku nawet przy nowych silnikach.

Olej dostępny jest w opakowaniach 1l., 4l. bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Czwarty to syntetyczny olej Quicksilver 25W-50 do silników benzynowych.


Olej jest dedykowany do silników Mercury Verado. Spełnia najbardziej wyśrubowane normy jakościowe ze względu na duże obciążenia dynamiczne i termiczne.

Olej dostępny jest w opakowaniach 4l. bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Piąty na naszej liście to mineralny olej Quicksilver 15W-40 do silników diesla.

Specjalny zestaw dodatków powoduje, że olej Quicksilver 15W-40 w pełni chroni i zabezpiecza, a przez to przedłuża żywotność silnika. Olej dedykowany do silników stacjonarnych Diesla z wyłączeniem silników TDI. Posiada aprobatę przez marki takie jak:

  • Mercury (nie TDI)
  • Volvo® VDS®
  • Caterpillar® CD/TO
  • Cummins®
  • Detroit Diesel®

Olej dostępny jest w opakowaniach 4l. bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Szósty to w pełni syntetyczny olej Quicksilver 5W-30 do silników diesla.

Olej dedykowany dla wymagających silników MerCruiser Diesel TDI. W pełni syntetyczny olej bez problemu radzi sobie z wysokimi temperaturami i dużymi obciążeniami dynamicznymi silnika, dbając przy tym o jego czystość i ochrnonę antykorozyjną.

Olej dostępny jest w opakowaniach 1l., 4l. bądź beczce 208l. Zapraszamy do naszego sklepu.

Oleje przekładniowe

Dla prawidłowej długiej i bezawaryjnej pracy spodzin silników zaburtowych i przekładniach „Z” silników stacjonarnych Mercury również proponuje gotowe rozwiązania czyli najlepszej jakości oleje przekładniowe.

Olej przekładniowy Quicksilver Gear Lube Premium

Dla silników poniżej 75 KM polecany jest olej Gear Lube Premium, który dostępny jest w wielu opakowaniach od tuby 237 ml przez butle 1 i 10 litrów a na beczkach 60 i 208 litrów kończąc. Podobnie jak w przypadku olei silnikowych Quicksilver oleje przekładniowe Quicksilver są w konkurencyjnych cenach, przez co naszym zdaniem to jedyny słuszny wybór. Zapraszamy do sklepu.

Olej przekładniowy Gear Lube High Performance

Do spodzin silników powyżej 75KM i wszystkich przekładni „Z” Mercury przewidział olej GearLube High Performance, który również dostępny jest w naszym sklepie.

Szeroki wachlarz opakowań, 237 ml – 208l., powoduje, że każdy wybierze odpowiednią ilość oleju dla swojego silnika. Zapraszamy do sklepu.

Silniki Mercury Racing również są smarowane Olejami Quicksilver 🙂
Zaufaj doświadczeniu i technologii…

Używamy Cookies i podobnych technologii m.in. w celach świadczenia usług, reklamy, statystyk. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.Polityka prywantności
+